سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کسب درآمد از اینترنت

نظر

همه ابزارهای مورد نیاز جهت یک سامانه در آمد زایی مطمئن در نهال وب آماده و مهیا شده است تا همه کاربران بتوانند در محیطی امن شروع به تجارت و کسب درآمد کنند. همین امروز عضوی از نبوغ برتر شوید.

ارتقا عضویت پیشرفته و کسب درآمد آسان

پرداخت فوری

پشتیبانی حرفه ای

واریز به تمامی کارت های عضو شتاب

 

در این سایت به 3 روش میتوانید کسب درآمد کنید:


1-دیدن تبلیغات


2-خرید سهام


3-زیزمجموعه گیری

 

 

 

 

https://geniusbetter.com/?ref=joza


"فایل سل" فروشگاه ساز اینترنتی است که به رایگان یک فروشگاه اختصاصی با مدیریت کامل به شما ارائه می کند ، این فروشگاه قابلیت دسته بندی و ایجاد محصول دارد و اجازه اپلود فایل های مجاز و قانونی شما جهت فروش را می دهد بدین ترتیب شما بدون هیچ هزینه ای صاحب یک کسب و کار اینترنتی می شوید و می توانید فایل های ارزشمند خود را برای عرضه به خریداران ارائه کنید ، همه کارها در سایت فایل سل انجام می شود و شما نیاز به هیچ دانش فنی یا تهیه ملزومات اولیه ندارید.

در این سایت به 3 روش میتوانید کسب درآمد کرد:

1-فایل های خود را بفروشید

در امد مستقیم

 

2-زیر مجموعه گیری کنید

زیر مجموعه گیری

 

3-فایل های دیگران را بفروشید

پورسانت بازاریابی

 

filesell


امروزه نیازها، ارائه خدمات و کالاها تحت تاثیر پیشرفت دنیای اینترنت قرار گرفته است و افرادی موفق هستند که زودتر و بهتر وارد این میدان شوند. با معرفی کالا و خدمات خود در دنیای اینترنت و یا با داشتن یک سایت و یا فروشگاه می توان از دیگر رقبا پیشی گرفته و درآمد های خود را افزایش داد. همچنین داشتن یک کسب و کار اینترنتی (تجارت الکترونیکی ) به عنوان یک شغل اصلی و یا جانبی نیاز هر فرد در جامعه می باشد.

" فورکیا " یک سیستم سایت دهی و فروشگاه دهی پیشرفته کاملا رایگان است که امکانات آن در حال افزایش می باشد. هدف آن ایجاد بستری مناسب و مطمئن برای داشتن یک کسب و کار اینترنتی دائمی با درآمد بالا به عنوان شغل اصلی و یا جانبی برای هر نوع کاربری و داشتن یک سایت و یا یک فروشگاه حرفه ای جهت معرفی محصولات و خدمات کاربران به صورت پیشرفته می باشد.

در این سایت به 3 روش میتوانید کسب درآمد کرد:

1-فایل های خود را بفروشید
در امد مستقیم

می توانید فایل های خود مثل مقالات، جزوه، نرم افزار، تحقیق، پروژه، مقالات آموزشی، نقشه، قالب سایت و یا وبلاگ ویا هر فایل کاربردی را در سایت خود برای فروش بگذارید و از فروش آن کسب درآمد نمایید.

2-زیر مجموعه گیری کنید
زیر مجموعه گیری

می توانید برای فروشگاه خود زیرمجموعه جمع نمایید و در درآمد زیر مجموعه های خود شریک می شوید. برای این منظور با استفاه از لینک زیرمجموعه گیری افراد را به عضو شدن در سایت فور کیا دعوت می نمایید.

3-فایل های دیگران را بفروشید
پورسانت بازاریابی

می توانید در قسمت تنظیمات همکاری در فروش تمام گزینه ها را تا حد ممکن فعال نمایید تا محصولات فایلی دیگر فروشگاه ها در سایت شما نمایش داده شود و با فروش آنها پورسانت بازاریابی دریافت نمایید.

 

4kia.ir


سایت پی سی رنک از سال 1388 تا به حال خدمات زیادی را در حوزه افزایش بازدید واقعی سایت و سئو انجام داده است.

هم بستر مناسبی برای دارندگان سایت میباشد که از این خدمات استفاده کنند و هم برای کسانی که به دنبال کسب درآمد از اینترنت هستند.

در این سایت به 6 روش مختلف میشود کسب درآمد کرد:

1-کسب درآمد از طریق جستجو در موتورهای جستجو نظیر گوگل و....

2-کسب درآمد از طریق پاپ آندر

3-کسب درآمد از طریق تبلیغات بنری ویژه

4-کسب درآمد از شبکه های اجتماعی

5-کسب درآمد دائمی از طریق زیرمجموعه گیری

6-کسب درآمد از طریق اخذ نمایندگی فروش کلیه خدمات

 

کسب درآمد با جستجو در گوگل